středa 27. listopadu 2013

ÚVOD

Jmenuji se Kristýna a je mi 18 let a bydlím  blízko Brna.  Již pár měsíců jsem přešla na přírodní kosmetiku. Začalo to postupně pleťová a vlasová kosmetika, poté tělová a dekorativní. Recenze na knížku "Ve rtěnce je olovo", kterou jsem si asi za 2 měsíce přečetla též - mi otevřela oči. Hledala jsem na internetu, našla jsem i několik českých textů, ale spíše více v angličtině. Hodiny čtení, zkoukámání a překládání. Jsem ráda, že jsem alespoň trochu změnila mé kosmetické návyky, než jsem si přečetla onu knížku. Nejspíše bych byla v mnohem větším šoku. Doporučuji všem, kteří se zajímají o zdravý životní styl, aby si ji přečetli. Protože nejde jen o to "co jíme", ale i o to "co patláme" na obličej... A právě o tomto je můj blog. Již jsem předtím nějaké blogspoty měla, ale žádný mi nevydržel, po pár týdnech mě přestal bavit. Tady to cítím jinak... Tak snad tomu tak i bude. Kdyby jste měli jakoukoliv otázku buď už na mě, anebo k tématu. Napište mi na email oprirodnikosmetice@email.cz


emailask.fm | facebook

1 komentář:

  1. Děkuji za pozvání. Jsem ráda za každý blog o přírodní kosmetice, protože jich je opravdu málo :/. Já sama mám přírodní kosmetiku nejraději. Budu se těšit na další články :)

    OdpovědětVymazat