pátek 17. ledna 2014

RAJČATOVÁ POLÉVKA Z DM (bio-veganská)

Slíbila jsem, že se tady na blogu budou objevovat zdravé recepty, jeden takový Vám přináším dneska, a musím říct, že v celém mém životě jsem nejedla lepší rajčatovou polévku! Osobně mě moc ani nechutnají, ale tuhle jsem riskla a je fantastická, při další návštěvě v DM všechny vykoupím. Cenu si moc nepamatuji, ale bude to něco mezi 30 - 40 Kč. Chci se opět vrátit převážně na veganskou/vegetariánskou stravu, začínám lehce a pozvolna... A nyní vaření. Předem se chci omluvit, že focení jídla mi moc nejde a příště už to bude lepší!





POSTUP
  • Do hrnce dáte půl litru vody a necháte přivést k varu..
  • Směsici vysypete a zamícháte..
  • Já přidala posléze těstoviny, aby polévka nebyla tak "chudá"
  • Chuť jsem zjemnila sójovým mlékem a barvičku dodala přírodním protlakem...
  • Dochutila a trošku drcené bazalky (sůl, pepř netřeba přidávat)
  • Vše jsem vařila zhruba 15 min, než byly těstoviny měkké
  •  
Nejlehčí a nejchutnější večeře za poslední dobu, určitě vyzkouším další polévka od Alnature, a příště se můžete těšit na recept na dýňovou polévku, v Globosu jsem zastihla téměř poslední muškátovou. Tak se na ni moc a moc těším, zítra nebo pozítří ji budu kuchtíkovat.


Jak se Vám líbí tyto posty, uvítáte je častěji? Co Vy a rajčatové polévky máte je rády?


17 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí černé talíře, takže za to velké plus! :) Já si dělám občas rajskou polévku, ale teda spíš dělám omáčky než polévky. Polévku mám ráda od mamky, jak jí dělá.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. miska je z Ikei, mají tam moc pěkné nádobí :)

      Vymazat
    2. Škoda, že se do Ikei nedostanu, chtěla bych i ten proslulý světle růžový hrnek! :D

      Vymazat
    3. mohla bych ti ho koupit a poslat kdyby si chtěla, až příště pojedu do Ikei, nějakou dobu to zabere :) můžem se domluvit přes email :)

      Vymazat
    4. prosím, který hrnek máš na mysli? děkuju a omlouvám se, že píšu mimo téma

      Vymazat
    5. nvm přesně o jaký mluvila a myslím, že je to ten buclatý růžový
      jinak hrnky z ikei jsou tady :D
      Monča mi pak na to neodepsala, tudíž nvm kt přesně chtěla
      http://www.ikea.com/cz/cs/search/?query=Hrnek

      Vymazat
    6. já jsem se už dívala na stránky Ikey a růžový hrnek jsem tam žádnej neviděla, tak nevím :), docela by mě to zajímalo :)

      Vymazat
  2. Kris(týnko), tak u tebe bych se chtěla stravovat. To je přesně podle mého gusta. Jedno velké MŇAM. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen víc jídla! :) No vida, na polévky mě nikdy v Dm nenapadlo koukat a přitom to vypadá, že to byla opravdu chyba. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příští týden se tu objeví další recept, :) budu péct, dělat dýnovku a tedka jsem dopila zdravý ananasový kokteil s rýžovým mlíčkem :) jojo kuchtění já miluju...

      Vymazat
  4. Tak to bych měla začít v DM na takové věci koukat.. :P

    OdpovědětVymazat
  5. mnam, tak tuhle polivku musim zkusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Víc než tahle rajčatová mi chutnala žampionová od Alnatury. Ale je nebezpečné zdržovat se moc u regálů s BIO papu v DMku... to člověk hned začne házet do košíku pomazánky, rostlinné paštičky, sušené ovoce, bio čokoládičky... mňam! Asi mě začala právě honit mlsná... :-D
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já houby nesnáším, takže tahle varianta u mě nehrozí :( jojo je to nebezpečné, dneska jsem šla do zdravé výživy pro žitnou mouku, nakonec jsem odešla s rýžovým mlékem a vegan chipsy :D a kdyby paní nezavírala vrhla bych se na semínka :D paštiku jsme z DM měli doma taky, jen jsem ji neochutnala.. ale všichni říkali, že je vynikající

      Vymazat
  7. Vypadá skvěle! Budu ji muset vyzkoušet:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, vyzerá naozaj chutne :) Už minule som pokukovala po nejakých potravinách z DM, takže uvidíme nabudúce :) Lovely photos. Nice post :)

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat