středa 19. února 2014

Nature Marionnaud lehká voda pro jemné póry..

Aneb můj nežádoucí nákup. Do parfumérie jsem vstupovala s přesvědčením, že si nic nekoupím. JENOM se podívám. Zamířila jsem si to rovnou k pokladně, kde jsem si všimla nových výrobků s označení "Nature" vzala jsem první produkt a zkoumala složení. Přiskočila ke mně prodavačka/asistentka a povídá: "Dobrý den slečno, tenhle je na suchou pleť pro vás bych spíše doporučila tento, toto a tamto... Máte spíše smíšenou pleť". To já o sobě vím. :) Tlachaly jsme dalších 5 minut, přihodila mi k tomu i odličovací gel a cenu mi spočítala i s 40 % slevou. Naštěstí jsem si odnesla jen tento denní (může být i noční) ultra lehoučký krém, abych svému příteli nesmrděla jako ryba! :D Pan milý Dr.Hauschka bude nyní ležet v šuplíku..
 Konzistence je gelová ultralehká a za pár sekund se vstřebá do pokožky, zatím jsem spokojená, později bych ráda vyzkoušela i další výrobky této řady.. plná cena produktu je 299 Kč, já měla 20% slevu :)

Slyšeli jste už o NATURE Marionnaud, máte nějaký výrobek doma?


Žádné komentáře:

Okomentovat