sobota 8. února 2014

ŽHAVÝ TIP! ALVERDE LIMITOVANÁ EDICE ELEGANT DARK...

Abych byla zcela úpřímná, Alverde dekorativní kosmetika mě nikdy moc nenadchne, většina věcí nevydrží, rozmazávají se, nulová pigmentace apod. Na to já nemám nervy, raději mám méně produktů a pár stovek si připlatím za něco plnohodnotného. Tentokrát se, ale Alverde vytáhlo s novou limitkou ELEGANT DARK, jedním slovem FANTASTICKÉ
 
EDICE OBSAHUJE:
  • 4 x třpitivé stíny (světle stříbrný, tmavě stříbrný, zlatý a hnědý)
  • 4 x rtěnku
  • 2 x barevný balzám
  • 3 x tužku na oči
  • 1 x  řasenku 
  • 1 x pudr a cabuki štětec
 Limitka mě nadchla odstíny, proto jsem se zastavila, abych vyzkoušela a musím říct, že lepší přírodní oční stín se mi zatím do rukou nedostal!!! Co se týče pigmentace trumfne, kde jaký stín z běžné drogérky a dokonce ho mohu pigmentací s nadsázkou přirovnat ke stínu od Urban Decay! :) Snad se mi to jen nezdá a opravdu je to taková bomba (a OPRAVDU VYDRŽÍ CELÝ DEN). Je to můj nový miláček a od pondělí se s ní líčím každý den! Dneska mám opět cestu do Brna tudíž prozkouším zbytek a možná ještě něco ulovím. Odstín 10 brilliant broze, cena 80 Kč


 Pořídili jste si také něco z limitky nb jsem Vám nadchla natolik, že si jste si něco vybrali?

6 komentářů:

  1. Ten odtieň vyzerá naozaj krásne :) Musím sa na tú limitku pozrieť. Kika

    OdpovědětVymazat
  2. Tak koukám, že stín vypadá opravdu dobře. Já jsem teď poslední dobou nebyla v drogerii, takže jsem novou limitku ještě neviděla, ale vypadá velmi zajímavě. Chtěla jsem si pořídit nějaký stín od Alverde a původně jsem měla v plánu hnědé duo.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je zajímavý tip! Díky :) Kvalitní přírodní dekorativku beru všema 10ti. Od Alverde jsem už pár věcí zkoušela, ne všechno se osvědčilo, ale na tohle se půjdu podívat - navnadila jsi mne.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný odstín!:-) Vypadá moc hezky!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, díky za milé komentáře u mých článků, udělaly mi velkou radost! :) A díky za tip ohledně velikosti fotek :) Tvůj blog je také moc sympatický, máš super grafiku!

    OdpovědětVymazat