sobota 15. března 2014

Horké tipy aneb dnešní nákupy

Dnes těsně předtím, než jsem šla brigádničit do krámku za mamčinu kamarádku. Jsem se stavila na dobrou snídani do Zdravěnky (naše místí zdravá výživa) a nakoupila pár produktů, které jsem snědla během dopoledne.

 KIKA rýžový dezert, přímo určený pro mě! Jmenuji se Kika, ehm, Kristýna, oslovení "KIKA" mi přijde jak to jen nazvat - jedním slovem hnusné, nelíbí se mi to. :) co se týče jogurtu, moc mi chutnal.. Příště si jich pořídím víc, co je skvělé, že neobsahuje sóju, laktózu a lepek.  Cena 13 Kč
 Dlouho jsem se zdráhala ochutnat ovesné mléko, ani nevím proč, raději jsem vždy sáhla po "rýžovém", které není tak dobré, zatím, co jsem ochutnala je tohle nejlepší (ovesné, rýžové z DM, sójové - to si stále nechávám jen na vaření). Co nejdříve zavítám do DM, kde si ho koupím od Alnatura, ptž takhle značka dělá moc dobrá mlíčka, zatím mi vždy chutnali o něco víc! Cena 65 Kč
Jsem milovnice piškotů, piškoty můžu kdykoliv: ke snídani, na svačinu, jako zobání mezi jídly. Byl to boj je nepapat a teď jsem narazila na jáhlové bez lepku, vajec a mléka! Zní to jako sen. Mají velmi specifickou chuť díky rýžovýmu sirupu, lepí se na patro a po snězení zanechávají zvláští pocit v ústech díky nemuž vám stačí pár kousků a nesmíte celý balíček na posezení.  Cena okolo 27 kč

Dnešek mi krásně začal, jsem příjemně naladěná - mé bříško je spokojeně najezené. :D Opravdu doporučuji ochutnat i těm, kteří nejsou vegetariáni nebo vegani, třeba Vám to zachutná :) Mějte krásný víkend a do komentářů mi jestli neznáte nějakou takovou podobnou mňamku jako jáhlové piškoty.

Žádné komentáře:

Okomentovat