sobota 31. května 2014

Nákupy na fler.cz

Kdo mě čte, ví že jsem trošičku nákupní maniak, a která holka není! :D Minulý týden v pátek mi došel balíček z fler.cz, všechny milovnice přírodní domácí kosmetiky, určitě znají essence... A kdo ne, tak se koukněte! Nevýhodou těchto produktů je, že je musíte uskladnit v ledničce a nemají moc dlouho výdrž (maximálně rok), naopak předností je jistota, že je to 100% přírodní a bez konzervantů!





První úlovek je tuhý parfém, který sice nádherně voní, ale dlouho nevydrží. Skvělý mandlový olej (na vlasy i na pleť) přírodní bělící pasta, na kterou jsem se velice těšila, má zvláští chuť, na kterou si budete muset zvyknout, žádné jiné problémy s ní nemám. Jako bonus (objednávka nad 500 Kč) jsem si vybrala levandulový maličky parfémek.



Můj největší miláček je citrónový deodorant, který si především přála mamka a ségra, pro sebe samotnou si koupím vanilkový (bude mi více vonět), ale funkče je parádní! DOPORUČUJI! Bambucké máslo na suchou pokožku. Olejíček z modrého máku (vhodný na odličování) a rozmarýnové tonikum za mě bomba, za mamku propadák (osypala se) mně to naopak drobný pupínky zcela uklidnil. Budu si nejspíše objednávat plné balení. Což je obrovská záhada, protože obě máme smíšenou pleť (mamka lehce i problematickou)

Ricinový olej, který používám na řasy a lehce i do vlasů, je hoooodně hustý (vůbec jsem to nečekala). Regenerační olejíček na nehty. Šampon Máta (pro mou maličkost) měl by být na suché vlasy, abych byla upřímná bez závěrečného balzámu, který si dávám bych si to představit nedokázala, vlasy mi lehoučce vysušší, ale po vyfoukání je to ok. Umývá, ale precizně! Lehce pění, vmasírujete a po 5 minutách smyjete. Šampon Tea Tree pro sestřičku, která má rychle mastící vlasy.

Bylo na čase se ukázat. A pochlubit se s novou barvou (přelivem) henna mi nedělala na vlasy dobře, vysušila mi je ještě více a po 3 umytích jsem měla zpátky svoji barvu! (WTF!) Spolu s mojí kadeřnicí mi dáváme mé chuděrky do kupy (nikomu nepřeju extra suché, třepivé, vypadávající a porézní vlasy a k tomu ještě vlnité) své vlasy miluju, ale jsou hrozně těžké na údržbu, nedrží vůbec tvar! 

Také máte trable s vlasy? Co na ně používáte? Mějte se krásně a užívejte si víkend!
PS: objednávali jste si někdy něco od Essence z Fler.cz?


13 komentářů:

  1. Ach, od paní essence jsem objednávala před nějakou dobou. A klidně bych do toho šla znovu, má skvělé věci. Hrozně jsem byla spokojená s šampónem a tonikem :) Moc hezká barvička, a perfektně se šklebíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaké máš tonikum? já jsem taky spokojená se šamponem :) nesvědí mi po něm hlava což je zázrak!
      PS: ze šlebení bych mohla mít doktorát :D

      Vymazat
  2. Teda od Essence z Fleru bych si někdy taky moc ráda něco objednala. Už jsem na její výrobky koukala a zaujalo mě celkem dost věcí, tak snad se k tomu taky někdy dopracuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Od essence jsem si objednávala taktéž tu pastu a jsem spokojená :) sice jsem si delší dobu zvykala, že nepění, ale na konec v pohodě a jsem spokojená. Ten deodorant bych taky chtěla zkusit, ale bojím se. Docela se dost potím, tak se bojím, aby byl účinný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem tam nakupovala :) ta pasta je super, ale už si dělám sama svoji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? taky bych ráda začala s vlastní kosmetikou, jakou příchut děláš?

      Vymazat
    2. Dělám si z kokosového oleje jako je tato, jedlé sody (nemusí být, někteří ji považují za škodlivou, ale paní z essence ji dává také ;) ), přidám trochu stevie, tuhle i takový bylinný prášek na čištění zubů, ale nově jsme ho nedávala, neb došel. Nedávám tedy ty éterické oleje, protože nejsou většinou pro konzumaci a osobně se bojím, ale lidi je dávají (mátový, tea tree, eucalyptus apod.). Chci tam ještě zkusit přidat výluh ze skořice a hřebíčku. Výhoda je, že když dá člověk něčeho moc/málo, tak to znovu roztaví ve vodní lázni, přidá co chce a je to :) mám po tom oleji vždy hezký pocit hladkých zubů. Někteří lidé čistí jen tím kokosovým bez ničeho (má antibakt.účinky). Až tam přidám výluh z řebíčku a případně bylinek, chci to dát na svůj blog ;)

      Vymazat
    3. Jinak pravda je, že ta chuť téhle pasty není z počátku ok, člověk si musí zvyknout, ale já už osobně jinou nechci :)

      Vymazat
  5. Od téhle holčiny mě také láka pár věcí vyzkoušet, ale zatím jsem se k tomu ještě nějak nedostala.

    OdpovědětVymazat
  6. Nakúpené vecičky sú nádherné, to musí byť radosť používať.
    A ja ťa dokonale chápem s tvojimi pocitmi s vlasmi... mám to rovnaké a som z toho nešťastná. Lenže mne robí problém dať si vlasy skrátiť, neviem sa vzdať svojich dlhých vlasov.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje mamka se osypala buď že měla alergii na konkrétní rostlinku ze které je olejíček získáván, nebo se jí tímto způsobem pleť prostě začala po olejíčcích čistit, tak to bývá často :). Od essence z fler.cz taky objednávám, nemůžu si stěžovat :).

    OdpovědětVymazat