čtvrtek 1. května 2014

Vegan špagety se špenátem, rukolou a sušenými rajčaty

Mnozí z Vás si už určitě všimli, že miluju špenát, dávám si ho všude, kde se dá. :) Nafocený je to tak dva až tři týdny zpátky. A nyní zase uvažuju, že si ho uvařím, jak vidím ty fotky!


POSTUP
  • Špagety se dají do horké osolené vody 
  • Mezitím jsem si připravila špenát, dala ho do hrnce 1/4 zalila vodou a vařím, až byl měkký přidala jsem sůl pepř a česnek na dochucení
  • Na panvičce jsem rozehřála olej a osmahla cibulku, poté jsem to zalila ovesným mlékem (můžete dát i třeba sójovou smetanu) 
  • Poté přidejte k osmahnuté cibulce a mléku či smetaně, špenát, kukuřici a sušená rajčata v olivovém oleji a rukolu
  • Spolu s těstovinami vše důkladně promíchejte
  • Dochuťte dle libosti, já přidala bazalku! 



Jak se Vám líbíl recept? Snad taky podlehnete kouzlu a výborné chuti špenátu, já si ho dávám na pizzu, jen tak s bramborami, s těstovinami i s hranolkami!

5 komentářů:

  1. Těstoviny jsem si jednu dobu dělala opravdu často. Teď si je dělám nejraději s cherry rajčátky, jarní cibulkou, okurkou, kukuřicí a třeba i s tofu.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá opravdu skvěle, hlavně zdravě!

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaaam, tak tohle bych si dala i když je to zdravé. :D (Nj, já a většina zdravé stravy se prostě nemusíme) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam hned teď bych si je dala ♥

    OdpovědětVymazat