pátek 15. srpna 2014

Chorvatsko 2014



V neděli kolem 2:30 jsme se vrátili z Chorvatska, musím říci, že cesta tam i zpátky byla úděsná díky kolonám, ve kterých jsme na cestě tam strávili 7 hod! Takže cesta netrvala 10 hod, ale 17! Cestu tam jsem skoro celou prospala - tudíž mi to nevadilo, na cestě zpátky mi už spát nešlo takže jsem si těch dalších 16-17 hodin odseděla. :/
Rada pro všechny pokud se chystáte do Chorvatska jeďte o den dřív anebo o den později, rozhodně ne v pátek před sobotou to jezdí všici! 
A nyní se už kouknem na fotky.

Výhled číslo 2 z apartmánu




soukromá pláž číslo 1., moře u apartmánu jsme sice měli 150 m, ale hlava na hlavě a bylo to tam spíše jako v úle, tady nebylo tolik lidí a v moři ještě méně!




soukromá pláž č.2 cca 16 km od našeho apartmánu méně lidí čistčí moře


Kolonáda na Makarsky, v noci je opravdu kouzelná



Drogérie v Konzumu /to je velký chorvatský obchod něco jako u nás Globus/ bez dekorativky


Tenhle šampon mě hned zaujal, ale při pohledu na složení putoval zpátky do regalu s prohlášením "radši si budu mít vlasy jen vodou"


 Předsíň



Obyvák + jídelna /vzadu kuchyňka/


Pohovka číslo 2 a krásný obraz, který mě hned zaujal!



Koupelna, která se mi moc líbila, obrovké zrdcadlo a před ní velká dlouhá mramorová deska na kosmetiku!


Pokoj mamky a jejího přítele /my měly se sestrou hezčí :D/


Snídaně, ostatní jsem se mi nějak ztratili záhadně z foťáku, jedla jsem vesměs to stejné, měli výýýborný chléb ani bílý ani tmavý, jedla jsem ho většinou s paprikou a okurkou, jednou jsem měla přírodní puding


Domácí oběd



Obrovská Jumbo pizza, ze které se nají celá rodinka, stačili mi dva kousky a byla jsem přecpaná, více bych nesnědla!



Další restauraci, kterou jsme navštívili. Zde jsem si dala po x měsích rybu, přesněji steak z tuňáka, v Praze jsem se rozhodla, že čas od času budu jíst ryby. Ať už jsem se mnou někdo nesouhlasí či souhlasí, ryba není klasické maso jako maso, je to jiné a zdravé. Další zvířátka odmítám jíst, ale k zachování zdraví ryby holt jednou za čas jíst budu.


Sestra a mamčin přítel si dali grundle, i já ochutnala /nebylo to špatné, ale byla jsem ráda za tuňáka/



Další restaurace, kam jsme zašli, byla podstatně dražší celková útrata se vyšplhala okolo 1600 Kč, v Chorvatsku jsou restaurace bohužel dražší. Jako velký milovník chození do restaurací a koštování jídla, jsem si to užila a těch peněz opravdu nelituji!


Já si dala rybu hake, která chuttná velmi podobně jako filé, s tím rozdílem, že chuť je jemnější a mnohem lepší!


Sestra si dala žraloka, a musím se přiznat, že toto chutnalo ze všech jídel nejlépe a neustále jsem jí ujídala! :D


Naše máma si dala masovou směs, /kuřecí, vepřové, hovězí/ toto jsem neochutnala..


A mamčin přítel si dal makrelu na grilu, musím říci, že ty v Česku se nedají s touto nedají srovnat, byla výnikající!


Sestra celou dobu básnila o koktejlu "Zombii" a musím říci, že jsem si jen cucla, ale to byl dryák silej, fuj, jí to chutnalo, ale mě by to odrovnalo. Název odpovídá tomu, co se z vás pak stane!


K tomuto pejskovi se váže historka, do toho samého baru přišla paní s dvěma pány a vedli si tohoto pejska a já vesele a velice nahlas prohlásila "To vypadá jak malé čínské prasátko" Paní se začala smát, byla to Češka, já si pak šla pejska pohladit a všichni jsme se tomu zasmáli.


Moje svačinka na cestě domů /již v Rakousku/ strááášně dobré, je v tom plátek salátu, rajčata a plátky mozzarelly.


Prosím sledujte můj outfit, nikoliv můj zarudlý obličej /jo někdo se připekl/


Přináším vám jedno selfie z terasy


Na dovolené jsem našla mé vyvolené auto, tak něčím takovým bych se chtěla vozit! :D



Nejmilejší majitel s překrásnou kavalíří slečnou BETI, je stejná jako naše Žofinka, prý jsme ji měli vzíct s sebou! :D Z holek by se třeba staly kamarádky..

V neděli to bude týden, co jsem doma, od pondělí večer marodím. V úterý jsem zašla ještě do autoškoly, ale od té doby už jen ležím, proto jsem se k článku dostala až nyní. Dovolená se až na nějaké detaily povedla, líbilo se mi ubytování i okolí. Chorvati jsou nevtíraví a to jsem uvítala. Příští rok se těším na dovolenou s kamarádkou. Naznala jsem, že na dovolené s rodiči jsem už přeci jen stará a mám jiné tepmo a jiný způsob života. 

Napište mi do komentářů, kde jste byli o prázdninách vy nb jestli se někam chystáte. A těšíte se na podzim? Já moc :)

5 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Já zažila cestu do Chorvatku jen 14 hodin a už nikdy víc bych to podniknout nechtěla, peklo. Člověk je přitom takový dost bezbranný :D. Jak tak koukám na to jídlo, budu muset něco pojíst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, já už v Chorvatsku dlouho nebyla, ale zase mě to láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou moc hezké fotky, Chorvatsko je prostě nádherné :) chystám se tam už příští týden, tak snad to tam budu mít taky tak super :)

    OdpovědětVymazat