pátek 12. září 2014

Důvěra a vztah


Poslední dobou ve mně ožívá takové to "filozofování" a ve vnitř mě zžírají myšlenky. Dnes jsem si přečetla jednu velmi zajímavou a pravdivou věc.

"Cizí zprávy se nečtou! Člověk může narazit na nepříjemná překvapení. Chováte-li ke svému partnerovi takovou nedůvěru, že mu chcete jednat za zády, možná byste měla zvážit, zda má váš vztah vůbec smysl. Pokud dojdete k závěru, že ano, mobil mu nečtěte."

A upřímně si myslím, že autorka článku má pravdu, jakmile pocíte nedůvěru k partnerovi .. je konec. Položte si jednu jedinou otázku "z čeho tato nedůvěra proudí" a otevřeně si promluvte, někdy to pomůže, občas taky ne. Záleží také na partnerovi jestli vás neodbyde se slovy "to nic není" nebo "to nic neznamená". 
Dříve jsem to nechápala, lámala si hlavu a říkala jsi, že jsou to šílené stíhačky, ale před pár měsíci jsem to pochopila. Když nemůžete usnout, převalujete se a v noci se vám zdají sny o ní a o něm a vnitru někde opravdu hluboko cítíte, že je něco špatně. Tak podlehnete, bohužel nic dobrého nenajdete.
Tvrdila jsem to dříve a tvrdím to i nyní "Nic dobrého v telefonu/fb svého protějška nenaleznete, pokud máte ten pocit, že se musíte podívat"

Je jedno jestli odoláte, anebo nakouknete, v tenhle okamžik je důvěra v čudu. DŮVĚRA=DUŠE VZTAHU,co myslíte vy? Dostali jste se někdy do situace, kdy jste nahlédla do soukromí vašeho (ex)partnera a co vás k tomu přimělo? 
Je důvěra ve vztahu důležitá, je možné být bez ní? Jak moc si ji ceníte vy a váš partner?

budu moc ráda, za všechny názory pod tím to článkem, uvítali byste občasné úvahy na blogu?

5 komentářů:

  1. Důvěra je nejvíc důležitá. Bohužel jsem nevnímala vnitřní hlasy, které mi říkaly, že bych se měla podívat, protože jsem se nemusela tak dlouho zahazovat s někým, s kým to za to nestálo. Každopádně vím, že i v příštím vztahu se nepodívám. Jsem posera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufam,ze si spis najdes fajn chlapa u ktho to nebude potreba :)

      Vymazat
    2. Ps. ja na vnitrni hlasy davam,vetsinou se nepletou

      Vymazat
    3. Děkuji :-) To je dobře, ono by se to mělo. Nevím proč, ale tyhle věci ignoruju, asi nějaký zvláštní druh sebetrýznění :D

      Vymazat
  2. Ja mám veľmi rada na blogoch úvahy a myšlienky. Tiež ich tam zopár mám a vzhľadom na ich vysokú čitateľonosť sa páči aj čitateľom :)

    Poď ku mne na GIVEAWAY
    Nika

    OdpovědětVymazat