středa 26. listopadu 2014

Birthday giveaway

Rok se s rokem sešel a jsou tu první narozeniny blogu a také moje narozeniny. Již 19-nácté. A to není vše k slavení, dosáhla jsem 50-ti odběratelů a jsem za to šíleně ráda! Překročit 50-sátku mi přijde nejtěžší a pak už to jde jen a jen nahoru. :) 
Můj další důvod k oslavám je včerejší úspěšné složení řidičské zkoušky a za 10 dní už budu mít řidičák v ruce! 
Další bod, KONEČNĚ JSEM SE ZOTAVILA Z OPERACE, a snad už od teďka budu jen a jen zdravá!
Tudíž jsem moc šťastná a vděčná, že se mi /doufám/ začíná dařit! 
V pátek pořádám velkou narozeninovou párty pro mé přátelé a pořádně si to hodlám užít!

A teď z jiného soudku, doma se mi nahromadilo spoustu kosmetiky, kterou nepoužívám, anebo mi nevyhovuje, ale vsadím se, že někomu jinému vyhovovat bude. Vesměs je to jen přírodní kosmetika /krom jedné věci myslím/.
Snad Vám nebude vadit, že jsou některé použité /většinou jen párkrát/ a nebojte se nejsem žádné čuňátko.

V prosinci na Vás bude čekat druhá CHRISMAS GIVEAWAY, kde jednu z Vás obdaruju pod stromečkem se zcela novými produkty!
1 BALÍČEK


Skládá se z:
  • Šampónu a kondicionéru od Timotei /není už k dostání/ šampón je zcela nový nepoužitý, kondicionér použitý tak 3 x max 
  • Khadí šampón pro suché vlasy s velkým podílem 4 olejů /možná i více/ toho je pouze 1/3 lahvičky. Byl, ale drahý a nerada bych jej vyhodila.
  • Rimmel BB cream odstín 2 
  • vzorky 
 2 BALÍČEK

Se skládá z:
  • Původně to měla být pěna na mytí obličeje, ale nahradila jsem to sprejem na vlasy, měl by zlepšovat kvalitu od značky Bione Cosmetics
  • Alverde šampón a kondicionér mandle a arganový olej + šampón na lupy více jak 1/3 balení
  • Téměř nový deodorant Jason, mně ani mámě nevyhovoval /po dvou dnech se vrátila k chemickému/ na druhou stranu Verča z veronikad.com si ho vychvaluje, tudíž věřím, že si svoji oblíbenkyni najde!
  • mini verze levandulového přírodního "parfému"

A NA ZÁVĚR...

Si výherci balíčků mohou napsat zda-li by měli zájem o rtěnku Lily Lolo v nejtmavším odstínu, anebo minerální oční stín.

*upozorňuji, že rtěnka po chvíli vysvětlá, tudíž není tolik pigmentovaná :)

PRAVIDLA
  1. být odběratelem
  2. zanechat koment jaký balíček by vás potěšil a zda-li chcete rtěnku či stín
  3. napište mi jaký dárek si nejvíce přejete k Vánocům
  4. nezapomeňte na email
 toť VŠE. :)

Velice mě potěší, když se mě zeptáte na něco na asku /není to povinné ale/ :D

Doufám, že se Vám giveaway alespoň trošku líbí. Soutěž ukončím 3.12.2014, tudíž přesně za týden.
Mějte se krásně!

 

9 komentářů:

  1. Kristy, tak prvně Ti přeju VŠE NEJKRÁSNĚJŠÍ k Tvým narozeninám, ať se Ti splní všechna přání a jsi ve svém životě šťastná a zdravá :).
    Taky přeju všechno nejlepší k blogovým narozeninám a hlavně spoustu dalších čtenářů! :)
    To jsou moc štědré balíčky :). Jelikož už dlouho chci vyzkoušet kosmetiku Alverde, tak by mi udělal radost 2. balíček. Rtěnka má krásnou barvu, ale ještě nemám odvahu na takové barvičky, tak bych si vybrala stíny :).
    Odběratelem jsem :).
    Na Vánoce by mi největší radost udělal pořádný huňatý župánek a keep cup :).
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce by se mi asi líbil 2. balíček, protože značku Alverde mám moc ráda a přála bych si vyzkoušet více jejich produktů :) Kdybych vyrála balíček č. 3, tak bych ráda vyzkoušela minerální oční stín, protože takový žádný ještě nemám :)
    K Vánocům si přeji kurz a taky náké oblečení do fitka mimo jiné :)
    christyna.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace! Ať jde zotavování rychle! Více by mě potěšil balíček 2, jelikož mám přeci jen radši přírodku. A raději bych asi stíny :-) crazygingersdiary(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, tak to je spousta duvodu ke gratulacim. Takze vse nej, i kdyz to zni jako klise, tak hlavne to zdravi a taky spoustu inspirace a chuti k blogovani!
    Pokud by se mi nahodou postestilo, vyhra by mi byla uplne jedno, protoze se mi libi snad vse :-)
    K Vanocum bych chtela jen to, aby byly lepsi nez me posledni dvoje.
    vyroubalovab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak to jsou super dárečky. Blogu přeji všechno nejlepší a doufám, že budeš slavit i další výročí :)
    Jelikož Alverde znám moc dobře, ráda bych vyzkoušela balíček č. 1. Ani s jedním produktem ještě nemám zkušenosti. A jelikož rtěnek mám hodně, takže spíše ten stín :) Vánoce neslavím. Nemám ráda nucené svátky a to, že zrovna v tento den musím někomu dát dárek. Když mám toho člověka ráda. mohu mu dát dárek kdykoliv. Takže pro mě dárky na Vánoce jsou prostě nucené. Nepřeji si nic. Ale pokud bych si mohla něco přát, tak je to zdraví a štěstí pro mou rodinu a přátelé :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nezapomeňte na email, samozřejmě jsem na něj zapomněla :D lady.eees@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju hlavně všechno nejlepší, ta spousta věcí k oslavě je skvělá a moc ti to přeju! ;)
    Já se do giveaway nezapojím, šamponů mám doma taktéž hromadu, tak bych je nevyužila. Jen jsem chtěla popřát. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Vidim, ze som jubilejnou 50tou citatelkou. Co vyhravam?
    Biela Mačka

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé
    gratuluju!! Určitě si zasloužíš čtenářů mnohem více!! :)
    Mě by moc potěšil balíček č.1 a minerální oční stín, ale nebudu se zlobit ani za rtěnku (popravdě se mezi nimi ani moc neumím rozhodnout :D )
    A na Vánoce si přeji, abych já i celá moje rodila byli šťastní a zdraví :) nic víc už nepotřebuji :) (možná kromě další kosmetiky :P)
    Zirafka.Bara123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat