čtvrtek 25. prosince 2014

Chrismas gifts



Zdravím Vás všechny, doufám, že jste si včerejší Štědrý den užili, rozhodla jsem Vám ukázat, co jsem dostala pod stromeček, některé věci mi nadělili ostatní, jiné jsem si koupila sama.
Jako první dárek byl šampón & kondicionér pro podrážděnou pokožku od 100% Pure, který jsem si tolik přála.



 Make up v odstínu White Peach byl společný dárek od mé sestry a jejího přítele. Z kterého jsem moc a moc nadšená a odstín mi pande perfektně!


Jako hlavní dárek od kamarádky jsem dostala parfém Beyonce Orchid, jehož vůně mě dostává /k mému neštěstí jsem den před Vánoci chytla příšernou rýmu a nic necítím/


 Vedlejší dárek náramek od kamarádky


 Krém pro normální až smíšenou pleť jsem dostala od mamky, miniatura k nákupu /mini micelární voda/ velké provedení jsem si koupila už minulý týden.


Tento rolák jsem si nadělila sama, fotka žere barvy a tmavši a výrazný.
PS: v C&A mají vážně nádherné svetry!

Dvě basic trika s dlouhým rukávem /Takko/ též jsem si je nadělila sama

Boty, které jsem ulovila v Zaře jako poslední, jsou vysoké asi 10 cm na klínku, ale jsou velice pohodlné a na noze vypadají božsky!

Pak už jsem dostala jen peníze. Letošní Vánoce byly jedny z nejkrásnějších, opravdu jsem si je užila. Letos jsem se zameřila hlavně na obdarování mé sestřičky a mamky, takže na mě toho moc nezůstalo. :)
Ale já si pořizuju věci po celý rok a udělat jim radost bylo to nejdůležitější.
A představte si to nejhezčí jsem si nerozbalila pod stromeček, ale potkala o víkendu. Tak mi držte pěsti a třeba z toho nakonec bude "chrismas love" a překonám tím zažitá pravidla o seznamování mezi mužem a ženou.

Ze srdce Vám přeji krásné prožití svátků, hodně lásky, štěstí a zdraví, protože tyhle tři věci jsou dle mě nejdůležitější!
PS: napište mi komu jste udělali největší radost Vy a co jste našli pod stromkem.

8 komentářů:

  1. Dostala jsi moc pěkné dárky :) Ty boty jsou krásný :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky, jsem zvědavá na recenzi na 100% Pure, nějak si tuhle značku čím dál tím víc a víc zamilovávám

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne darčeky! A ja už netrpezlivo čakám na recenziu mejkapu. Túžim ho vyskúšať, ale nie som si zatiaľ istá, pretože tónovacie krémy mi nesadli...

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů, 100%Pure bych si taky nechala líbit, super dárečky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeee, tak přeji, aby jsi potkala lásku - protože to je o Vánocích velmi důležité :)

    OdpovědětVymazat