čtvrtek 15. ledna 2015

My winter skin care




 Dnes Vám ukážu jak se starám v období zimy o svou pleť. V prosinci jsem hooodně zlenivěla. Chodila jsem domů hodně pozdě a užívala si prázdniny plnými doušky. A v ten moment se změnila má celková péče o plet'. /hihi/. Na jediné co jsem se zmohla bylo si odlíčit obličej sprchovým gelem. Což dle mě není úplně nejlepší, takže jsem si před pár dny pořídila na doporučení blogerek a mé milované sestřenice tento WASHCREME by Alverde, v DM drogerii ho seženete za cca 80 Kč.
Jsem s ním moc spokojená, když nezapomenu nanesu krém po vyčištění. 
NUXE CRÉME pro normální až smíšenou pleť. Krém má lehkou parfemaci, snadno se roztírá a rychle vsakuje, hydratace je dostačující, ale ocenila bych i hutnější skrz to počasí venku, jsem skoro sušenka. :/
MICELLAIRE WATER by NUXE, používám ji většinou ráno a na doodlíčení. Micka už je vypotřebovaná a pro krém si jdu zítra pro nové balení.
/315 Kč, 375 Kč/


Na závěr oči si vždy odličuji olejíčkem a to nejčastěji olivovým. Velmi často si oliváčem odličuji i celý obličej. 

Pleť čistím dvakrát někdy i třikrát denně záleží na zátěži. Když cvičím doma - tak se před cvičením odlíčím a po cvičení skrz pot také. 

Jaká je Vaše skin care?


9 komentářů:

  1. Zaujalo ma odličovanie olivovým olejom. Nie je po ňom pleť príliš mastná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není vůbec, doporučila jsem ho i kamarádce kt má mastnou plet a začala ho používat na večerní odličování i místo krému na noc. a je spokojená.
      když se s ní odličuji já postupuju následovně: lehce namočím obličej a vatový tamponek dám na něj oliváč a pak klasicky odličuji

      Vymazat
    2. Já když byla u mé známosti a zjistila že má jen odličovač Ciene z lídlu (což jsem přirovnala k odličování odlakovačem, pocit určitě dost podobný:-D), vzala jsem mu kvalitní olivový olej z koupelny. Mám dost citlivou pleť, dekorativku snese komerční ale pečující kosmetiku ani náhodou. No a s tímhle jako s jediným jsem se mohla odlíčit. Sice mi nabídnul i něco ze své poličky ale ty krémy od tří tisíc nahoru ve mě vyvolávaly jen rudnutí :-D Kdybych nečistila clarinsonicem s pleťovým mlékem čistila bych určitě olivovým olejem. Navíc po opláchnutím vodou je pleť velmi příjemně ošetřená i bez krému který já na noc vůbec neupožívám.

      Vymazat
  2. Mě by zajímal ten kartáček na čištění - kde jsi ho sehnala a za kolik? A samozřejmě taky, jestli je velký rozdíl ve výsledku, když kartáček použiješ a když ne. Docela o něm totiž taky uvažuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle je od Mary Kay, má dvě rychlostí ale NEROTUJE, tím se liší od clarisonicu , oficiální stránky :)
      http://www.marykay.cz/cs-CZ/Plet/Mary-Kay-Skinvigorate-Cistici-kartacek/170314.partId?eCatId=10026
      máš tam i cenu. Kdyby si o něj měla zájem, můžeš si jej přezemě objednat /nelze jej zakoupit na netu či v obchodě/
      Já jej mám doma už x měsíců a zezačátkku mi doma jen ležel, ale poslední měsíc ho používám dvakrát denně /dříve to bylo třeba jen jednou dvakrát za týden kdy jsem si chtěla jakoby zjemnit pokožku.
      Co se týče odličování asi bych se už nechtěla odličovat nečím jiným plet to vyčistí do hloubky je to rychlé a ve výsledku to stojí o mnoho méně než tamponky na odličování /při jejich spotřebě/
      časem bych ráda vyzkoušela i clarisonic, ten bude dle mě ještě lepší. Zatím jsem ale s tímto spokojená :) poměr cena/výkon

      Vymazat
    2. Moc díky za info :-) Budu nad ním velmi vážně přemýšlet. Ještě by mě zajímalo - jak je to s nabíjením?

      Vymazat
    3. je na baterky a vodotěsný :) beru ho s sebou do koupele :)

      Vymazat
  3. Já se teď odličuji odličovacím mlékem z Oriflamu, co jsem dostala na Vánoce, voní krásně a nebo micelárkou od Nivei nebo dvoufázovým odličovačem od Garnieru a všechny produkty mi vyhovují :). Krém na obličej mám od Balei a taky z Oriflamu a teď jsem ještě začala používat oční krém od Biodermy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Z tohto radu od Alverde mám fluid a je skvelý, mám ho už tuším rok a stále som neminula ani prvé balenie napriek tomu, že ho používam fakt každý deň. Vďaka tomuto fluidu mám peknú pleť, bez akné, to sa mi už vďaka nemu vôbec netvorí, veľmi sa mi s ním zlepšila pleť.
    Bianka

    OdpovědětVymazat