pondělí 2. března 2015

Go to plastic!




 Jak všichni určitě víte, vždy jsem byla proti umělým nehtům, bohužel v mé nové práci se bez toho neobejdu. Dala jsem měsíc a půl ve špilboji, a zlámala si všechny nehty a vypadaly opravdu katastrofálně i s gel lakem.

Přesně před týdnem jsem si zašla k nehtařce /mamka mé nejlepší kamarádky/ a nechala si udělat gelovky a jsem s nimi nadmíru spokojená. Dál beru výživu, aby chudinky nebyly dodělané více než budou. Ale pro tuto dobu je to pro mě nezbytné. Říkám si, že jakmile začnu v září chodit do školy, vrátila bych se opět k šetrnějšímu gel laku, ale co Vám budu povídat i za ten týden jsem si na ně dost zvykla :D hihi 

A další změna jsou mé řasy. Nechala jsem si je po roce a něco přemýšlení, KONEČNĚ prodloužit a jsem ráda, že jsem počkala. Udělala mi je známá, která je má sama už přes půl roku vkuse a její řasy nejsou zničené. Takže holky pokud přemýšlíte o řasách tak si najděte někoho, kdo to opravdu umí a pracuje s kvalitním materiálem, třeba jako Terka ke které chodím já.

JAK SE VÁM LÍBÍ MOJE NOVÉ NEHTY A ŘASY? MÁTE NĚJAKÉ ZKUŠENOSTI?



8 komentářů:

  1. Řasy i nehty vypadají pěkně :) Já s tímto vůbec žádné zkušenosti nemám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. o riasach premýšľam aj ja, ale nechty nikdy
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  3. Teda řasy vypadají opravdu krásně! Nehty jsem měla gelové asi naposledy před pěti lety, ale nevyhovovalo mi to. Teď mám gel lak a jsem spokojená, ale chápu, že v práci se nehty zničí a tak jsou gelovky někdy nejvhodnější. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gelovky jsem nosila leta, ale zaplať pánbůh že jsem v kanceláři a tak mám pěkné svoje :) Jinak mě to ale taky bavilo a líbilo se mi to :) Dokonce jsem si koupila i malou sadu domů, ale je fakt, že jak jsem je sundala a byla jsem delší dobu bez nich, a pak jsem si nechala udělat, už jsem to prostě nesnesla, vadilo mi to, bylo to jako kdybych měla něco navíc... jinak řasy pěkný :) já teda mám zkušenost i s řasami a v životě už bych to nechtěla a to mi je dělala profi kadeřnice, co dělá i řasy a z kvalitního materiálu, ale fakt už nikdy... bylo hrozně super, že jsem byla ,,krásná,, hned po ránu, měla jsem je v létě, takže když jsem se nemalovala, tak jsem prostě pořád vypadala dobře, to bylo super, ale nezžila jsem se snimi.., hrozně mi vadilo, že si nemůžu pořádně opláchnout a promnout oči, to byl děs, občas jsem je musela pročísnout lehce, aby se nekřížily, no nic moc... Akorát jediná věc, to jestli máš svoje zničený nebo ne, poznáš až po sundání, to mi věř :) To nemyslím zle, ale uvidíš sama, jaký to pak bude skok. Já je měla ani ne měsíc, a museli dolů. prostě mi to vadilo, to sundání teda hrozný (používá se na to speciální přípravek) a to bych šla radši k zubaři... a pak jsem byla pěkně v šoku, řasy zničený jakoby nebyli, ale byli hrozně kraťounký... no asi týden jsem se nemohla namalovat, takže na noc kofeinové sérum na růst řas a až po delším čase se to spravilo... Uvidíš sama, ale jak říkám, vypadá to krásně, to bylo super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám kamarádku co ma zkušenosti s rasama a hlavně jsem viděla známou jak její rasy vypadají kdyz je nemá a bylo to OK. Je to dost invidualni a prinejhorsim je budu mít kratší a koupim nejake to serum . bala jsem se rok a vždy to odložila a nyní jsem s rasy spokojena a jsem rada,ze jsem do toho šla uvidíme za delší dobu :)

      Vymazat
    2. Mám kamarádku co ma zkušenosti s rasama a hlavně jsem viděla známou jak její rasy vypadají kdyz je nemá a bylo to OK. Je to dost invidualni a prinejhorsim je budu mít kratší a koupim nejake to serum . bala jsem se rok a vždy to odložila a nyní jsem s rasy spokojena a jsem rada,ze jsem do toho šla uvidíme za delší dobu :)

      Vymazat
  5. Vypadají moc pěkně:)
    Já s tím mám malou zkušenost a to jenom spíš špatnou že po tom o co mi odrostly jsem ty nehty měla strašně zničený a už bych si je nikdy nedala jo vypadají hezky ale není to dobrý si nalepovat něco falešnýho když si můžete udělat svoje nehty krásný podle mě:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. O řasách jsem přemýšlela, ale zatím jsem se nerozhodla a gelové nehty mám taky. Momentálně jsem si na ně zvykla a lépe se mi s nimi funguje :)

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat