středa 29. dubna 2015

Days in pictures

S nejlepší kamarádkou DD na večeři v italské restauraci La Bocca, dali jsme si nocchi zapékané se špenátem a kuřecím masem.

 Můj nový zlozvyk :D jelikož ted' alkohol vůbec nepiju a ještě pár měsíců budu muset abstinovat, rozbumbala jsem se ochuceného birellu /pomelo&grep a limetka&malina/ mé nejoblíbenější.
Dřív jsem "pivo" vůbec nepila, ale s novým přítelem přišli i nové (zlo)zvyky a to je, že jsme oba začali pít pivo :D překvapivě spolu :D hihi.


Objev nové balerínky ♥ CCA


Válení se u lásky  / v čistě převlečené postýlce/ :D a outfit of the day!


Tyhle se mi hroozně líbili v C&A, ale jelikož moc bižu nemusím, možná si je nechám udělat na míru ke svátku.


Další nádhera ..


Nákupní den v C&A, tenhle krásný khaki lehký "župan" plus vše co vidíte na fotce, kde se valím v posteli :D


My shoe first time love


miminko v postýlce


Zdravá strava musí být..


 A mé aktuální největší přání je tento řetízek, akorát by tam byli písmenka K a J :) inciály mě a mého milého samozřejmě ve stříbrné verzi! :)

Líbily by se Vám takové články častěji?

3 komentáře:

  1. Ty řetízky na poslední fotce se mi líbí :) A ten prstýnek taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se do něho zamilovala přímo, takový decentní s významem :)

      Vymazat
  2. Skvělé fotky :) mně teda ochucený birell vůbec nechutná :D

    OdpovědětVymazat