sobota 8. srpna 2015

Wang running sushi




 V pondělí jsem byla s nejlepší kamarádkou DD v Brně na sushi, pro ni to byla premiéra - já tu svoji zažila vloni v Praze. Objednaly jsme si avokádové sushi, ptž ho DD chtěla hrozně moc zkusit (inspirace od VeronikaD.com). Je dost známo, že napoprvé sushi tolik nechutná, člověk se k němu musí projíst, bohužel avokádo bylo tvrdší a kamarádka to skrz rovnátka nemohla pokousat, tudíž si přiobjednala jarní závitky, kt chutnají o dost jinak než ty pravé NEMy, které mě naučil sestřin přítel jehož rodiče pochází z Vietnamu.


Já osobně jsem, ale z jídla nadšená, všechno bylo čerstvé a chutově výborné. Tohle není moje poslední návštěva a těšte se na další report, ptž co jsem se koukala do menu - mají toho spoustu dobrého!
A uplně bych zapomněla Wang Running Sushi najdete na Jánské 453/9, 602 00 Brno. Krásný interiér Vás osloví hned při vstupu. :)

Máte rádi sushi? Jaké nejvíc?

3 komentáře:

  1. Já sushi miluju ♥ Nejraději mám s avokádem a nebo třeba jednou jsem měla s banánem a bylo to super :) Nebo i s mangem je dobré :)

    OdpovědětVymazat
  2. na Jánské jsem running sushi nepotkala. Na Josefské ano :-)

    OdpovědětVymazat