pátek 29. ledna 2016

Parfémy | TIPS


K tomuto parfému jsem se dostala poprvé v květnu 2015, tudíž to brzo bude rok. Bývalá spolupracovnice ji měla v práci a jakmile jsem si přivoněla moc se mi zalíbila - kolegyně ať si ji nechám - takhle jsem se dostala k první lahvičce. I když nebyla plná vydržela mi poměrně dlouho..
Druhý flakónek jsem dostala k Vánocům 2015 od kamarádky. A voním se s ní denně. Je to vůně, která mi krásně sedne..


Složení

Hlava

meruňka, zimolez, brambořík, jasmín, zázvor

Srdce

gardénie, pivoňka, ylang-ylang

Základ

tonka fazole, švestka, pižmo, santalové dřevo, mošus
Avon má, ale i další "little dress" určitě zkuste!

Tuto toaletku chodím už nějakou dobu očuchávat do parfumerii, než si vyberu parfém trvá mi to poměrně dlouho 3 měsíce i déle, chci si být 100% jistá, že je to ta pravá. Bylo by mi líto kdyby mě vůně po pár týdnech omrzela.

U této jsem nas 99% přesvědčená, že si ji pořídím na léto, je jemně pudrová. 


Složení

Hlava

grapefruit, neroli, jablko, mandarinka

Srdce

gardénie, třešeň, pivoňka

Základ

pižmo
Poslední vůně je jedna z výraznějších od Niny,  dle mě je  vhodnější pro toto zimní období.


Hlava

růžový pepř, broskev, hruška

Srdce

malina, jasmín, růže, bílé květiny

Základ

cedr, pižmo, benzoin, jantar

Loverdose tattoo je moje srdcovka, velice na tuto vůni vzpomínám, dostala jsem před x lety od milého a ta vůně mě natolik očarovala, že uvažuji o další. 

Složení

Hlava

listy černého rybízu, bergamot, mandarinka

Srdce

jasmín, růže, květ pomerančovníku

Základ

mléko, vanilka, fazole Tonka, rýže

A TIP NA ZÁVĚR:

NEKUPUJTE NA PARFUMS, MĚ I KAMARÁDCE SE STALO, ŽE TO NEBYLA TA PRAVÁ VŮNĚ (neříkám, že to dělají u všech, ale nikdy nevíte, znám osobně dva lidi + já komu se stalo, že jsme dostali naředěnou s*ačku.
Dobrou zkušenost mám naopak s elnino
To doporučuji, všechny parfémy, které jsem objednala byly pravé. Když vychytáte i akce v Marrionaud nebo Dauglesu třeba v září a různé letní, dá se pořídit parfém s 20-25% slevou a to už je o něčem jiném.
Dolů do komentářů mi napište Váš oblíbený parfém a kde jej kupujete. 
PAC A PUSU K.


Žádné komentáře:

Okomentovat