pondělí 15. února 2016

VEGAN MOTIVACE | part 2





Znovu jsem si pro Vás připravila inspirující článek o jídle, videa a fotky.
Nejsem žádný fanatik, co se týče mé stravy tak 100% veganka nejsem, dva roky zpátky jsem se tak stravovala 9 měsíců, změna byla velice radikální a také mi to dlouho nevydrželo. Nyní to dělám HLAVNĚ pro svoje zdraví a pro postavu. 
Co se týče masa - tak mi nechybí. Ale obrovský problém mám se sladkým.









V týdnu jsem objevila tuto úžasnou youtuberku Annie, která změnila svůj životní styl /začala cvičit a jíst zdravě/ - rozhodla se vystoupit ze svého stínu a nebýt moucha na zdi :)
Je velice inspirativní.



Pro milovníky polívek jako jsem já.



Recept na Raw pizza.

Jak jsem řekla již v úvodu, vegansky se striktně nestravuji, jdu na to pomalu. Nyní se snažím jíst sýry co nejméně. Vajíčka ze své stravy vyřadit nehodlám. 
Doufám, že se Vám článek líbil, podíváte se na videa a třeba se inspirujete.








Žádné komentáře:

Okomentovat