čtvrtek 3. března 2016

TIPS | Labello Lip Butter Vanilla&Macadamia

Dnes Vám doporučím toto skvělé mazátko na rty, já ho zakoupila v Rossmannovi. Cena se pohybuje kolem 70 Kč, ale když vychytáte nějakou slevu, tak je to super.



Co se týče složení, na druhém místě je ropa - paraffinum liquidum, ok není to zrovna nejlepší. Ale ten efekt, co udělá s rozpraskanými rty, je k nezaplacení. Nádherně voní.
Já si na něm vytvořila závislost - mám tendenci se s ní neustále mazat - třeba i 3x denně a hlavně před spaním nanesu silnou vrstvu a ráno mám heboučké rty.


I když to není přírodní, tak produkt miluju a moc rádo ho používám, protože funguje. Tak se na něj koukněte v drogerii a uvidíte, dá se sehnat podle mě i v DM, Tetě apod...

PAC A /jemnou/ PUSU posílá K.
PS: jaký balzám na rty používáte Vy?


3 komentáře:

  1. Juj všade samé skvelé recenzie čítam, asi ho vyskúšam, ale oveľa radšej mám balzamy v tyčinke. Momentálne najviac používam od slovenskej prírodnej značky Soaphoria a vyhovuje mi, len mohol by o niečo viac hydratovať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle má moje mamka a hrozně si to chválí, já naopak nedám dopustit na Carmex a tyhle kalíškové balzámky proto u mě už neobstojí asi nikdy. Jakmile člověk jednou vyzkouší Carmex, už není cesty zpět.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ho, no ešte som ho neskúšala, minulý rok som si ho dovliekla z dovolenky.
    Bianka

    OdpovědětVymazat