úterý 13. ledna 2015

Cosmetic Favourites 1


Skoro se až hanbím poslední příspěvek z 25.12.2014. Proto jsem se rozhodla, ač jsem šíleně unavená /dokonce jsem zaspala i do školy/, že sepíšu článek o svých momentálních oblíbencích. A v tomto týdnu se ještě dočkáte na článek "My winter skin care".
 
DEEP REPAIR MASQUE by Macadamia - tuhle masku dostala má sestřička k 16 narozeninám, ale používám ji i já! Hned po prvním použití se stala mým oblíbencem. Díky hydrataci a vůni!
 
PS: od Loccitane 20% bam.máslo je o trochu lepší /ale ta mi ted' došla/


Jak jste mohli čekat mým oblíbencem se hned stal SHAMPOO & CONDICIONER by 100% Pure. Nemám co vytkout, nikdy jsem neměla tak krásné, vzdušné a hydratované vlasy. Jediné mínus je, že šampón rychle ubývá /způsobeno tím, že jsou na něj 3 ženský a 2 z toho vždycky použijí tunu šampónu a myjou se 2 krát! Ach ach.. Budou mi potvůrky kupovat nový!!!/
 

Nejlepší řasenka všech dob, doporučuju všemi deseti! By 100% Pure
DEO ROLL-ON SOFT by Alverde - nikdy jsem nevěřila, že deodorant od Alverde může být tak dobrý. Používám ho i po posilce..

KABUKI by bellaPierre nejlepší štětec všech dob. Stál zhruba 500 kč, ale stojí za všechny prachy.

CRÉME AND MICCELARE WATER by NUXE, supr produkty, ale zdá se mi, že rychle ubývají. Krém mám pro normální až smíšenou pleť, kupovala jsem ho v lékarně na Pekařské v Brně.

Oblíbený parfém Beyonce Wild Orchid, nádherná sladká vůně, očuchejte!


Jaké jsou Vaši momentální oblíbenci?

7 komentářů:

  1. Masku Macadamia bych chtěla taky vyzkoušet :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal ma Alverde deodorant. Mozno po nom siahnem, ked budem v dm.
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně dobrý moc si ho vychvaluju poměr cena výkon neuvěřitelný.kam se hrabe takovy jason deodorant stal pres 250 Kč a smrdela jsem po něm víc jak normálně..

      Vymazat
  3. tuhle masku od Macadamia mám ve svém wishlistu už dlouho, ale k Vánocům jsem dostala tolik vlasové kosmetiky, že si letos snad nebudu muset koupit jediný šampon nebo sprcháč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak to bych si taky nechala líbit dostat zásobu šamponu :) ale jsem na ne moc vybirava

      Vymazat
    2. Hihi tak to bych si taky nechala líbit dostat zásobu šamponu :) ale jsem na ne moc vybirava

      Vymazat
  4. Momentálne som tiež blázon do riasenky 100% Pure, aj keď Chanelka mi robí nádherný objem, no tú voňavú prírodnú používam na bežné nosenie.
    Verím, že ten kabuki štetec je skvelý, stačí sa naň pozrieť :)

    OdpovědětVymazat