čtvrtek 19. března 2015

NEWs & TIPs


Jako první novinku bych Vám ráda představila parfém od ESTÉ LOUDER - MODER MUSE.
Dostali jsme ho k předplatnému k časopisu ELLE, jako každý rok se dává nějaký dárek, vloni byla vůně Chloe See, která bohužel nikomu nevoněla a tak ji sestra dala naší kamarádce. Tentokrát se na náš usmálo štěstí a voní všem /mě, sestře i mamce/ 
Já osobně mám s parfémy dost těžké málokterý na mě voní, takže najít nějaký mi vždy trvá několik měsíců.

Hlava

mandarinka, pomeranče

Srdce

jasmín, tuberóza, lilie, okvětní lístky, zimolez

Základ

vanilka, pižmo, pačuli, ambra, dřevité tóny


Já osobně v ní cítím jasmín a ambru, lehce vanilku. I když tohle není úplně můj šálek kafe - líbí se mi.
Jestli budete mít cestu do parfumérky - očuchejte ji, třeba vám také zavoní. A zde na elninu ji mají i za docela přijatelnou cenu, na této stránce jsem kupovala již několikrát a vždy jsem byla spokojená!


Další věcí /jedinou/ kterou jsem si pořídila během dvou měsíců je tato rtěnka od Kate Moss 05.
Od té doby, co chodím do práce jsem přestala nakupovat. Vážně nekecám :D. Problém je, že mi začali docházet i základní věci jako je odličovač, šampón, kondicionér, zubní pasta apod. :D takže po výplatě musím to minimum nakoupit.
Nyní zpět k rtěnce. štve mě, že foťák žere barvu. Ve skutečnosti je to šťavňatá malinovka ještě o kapku výraznější než na druhé fotce. Tu barvu miluju myslím, že mi hodně sluší! O_o narcistka! JOj :D :D to jsem já. /hihi/


Napište mi co jste si v poslední době pořídili Vy + nějaký tip na dobrý odličovač pleti /uvažuji o Garnier micelárce - složení není špatně a hlavně když jsem používala micelárku měla jsem boží pleť a k předražené biodermě se moc vracet nechci a to složení jde dle mě horší než u Garniéru.

Joo a ještě jaký parfém používáte nyní?

3 komentáře:

  1. Modern Muse jsem dostala ve vzorečku a jsem unešená. Na první očuchání mi nevoněla, ale na mě se krásně rozvoněla, takže jsem spokojená. :) A rtěnka vypadá moc pěkně. Já teď díkybohu taky moc nenakupuju.

    A jinak k té Biodermě, používám tu modrou, ale teď chvíli tu od Eucerinu a jsem spokojená, dokonce se mi zdá, že i odličuje lépe než Bioderma, i když ji primírně na odličování nepoužívám. :) A používám teď parfém La vie est belle, to byla láska... <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže říkáš, že je lepší Eucerin? Já jsem dřív používala zelenou biodermu /mám normální až smíšenou plet/
      La vie est belle hodně slečen i žen ju zbožnuje, mě bohužel šíleně nevoní :D máme ji doma a nikdo ji naštěstí už nepoužívá :) to je v parfémech skvělé ta rozmanitost, každý si najde svoje!

      Vymazat
  2. Na pleť jsem spokojená s micelárkou od Nivei :) Rtěnka má úplně krásnou barvu, tahle vůně by mě zajímala, vůně od Chloe mi taky nevoní

    OdpovědětVymazat