pátek 15. ledna 2016

NEW CHALLENGE | How to get a flat stomach fast






Toto video od Tiffany mě nakoplo začít znovu cvičit. Je to dva roky, co jsem dělala pilates dostala se do formy, díky nemoci jsem zhubla ještě více... pak jsem byla chvíli zdravá a stravovala se vegansky a pak znovu udeřila nemoc a následovala operace, mezitím jsem občas chodila do fitka, a cvičila pořed třemi - dvěmi lety Jullien. 
Pak jsem chodila občas do fitka a na soukromé lekce, jenže v dubnu 2015 jsem začala hodně pracovat a na cvičení nezbývala chuť ani síla, po 12 hodinách lítání po place jsem si radši druhý den odpočinula, anebo šla znovu do práce. 
V září jsem se vrátila do školy /maturitní ročník/ a řekla si "budu mít spoustu času" minimálně třikrát týdně budu cvičit. Hihi /dobrej vtip/

NOVÝ řežim byl pro mě hrozný, naposled jsem chodila a učila se pořádně ve 2, takže šok, a nedávala jsem to. 
Nyní jsem dost motivovaná a začnu od začátku /zdravá strava - budu se zase stravovat vegansky - ne pořád, ale několikrát do týdne ANO. Co se týče mléko jsem vyřadila z jídelníku už před pár měsíci a maso mi v poslední době moc nechutná /smrdí mi a ták/ potřebuji se vyčistit!
Jediné čeho se nevzdám jsou vajíčka, jednu domu jsem je nejedla vůbec, ale nyní je moje tělo vyžaduje, a JÁ PŘEDEVŠÍM POSLOUCHÁM SVÉ TĚLO. A vy byste měli také. Je to JEDINÝ správný recept. :)

Toto video je o 4 cvicích /provádíme 20x/ ve třech sériích za sebou. /RÁNO A VEČER/
Po tak dlouhé době "nicnedělání" je to zápřah, ale stojí mi to, za zpevněné tělo. A hlavně chci brzo začít chodit do posilovny, tak musím alespoň vypadat tak, že jsem něco dělala a není ze mě"lednový fanatik"

DNES JE PÁTEK, A JÁ MÁM ZA SEBOU TUDÍŽ 5 DEN, S TÍM, ŽE JE PÁTEK A JÁ JSEM ODPOLEDNE DO NOCI V PRÁCI TUDÍŽ TO BUDU CVIČIT JEN JEDNOU :)
URČITĚ SE NA VIDEO KOUKNĚTE, JE SUPER RYCHLÉ!



Žádné komentáře:

Okomentovat