středa 2. března 2016

První dojmy | Micelární voda Balea




 Včera jsem měla sister day. Koukly jsme se po obchodech naše "klasika" - C&A /které obě milujeme a dost často tam nakupujeme, dle mě je tady kvalita oblečení vyšší než HM nb Stradivarius.  Od 3.3. probíhají akce 25% sleva na vybrané kousky, takže oblečení, které jsem si vybrala mám odložené a zítra jdu koupit.
Pak následoval  Stradivarius, kde jsem si pořídila béžový roláček bez rukávu /super-teplá věc na toto roční období/
Tezenis, HM apod..
Zašly jsme také do DM, jelikož mi už  před pár dny došla micelárka od Uriage, rozhodla jsem se vyzkoušet tentokrát tuto. I když Uriage velmi kvalitní kosmetika, miluju jejich termální vodu a mám ráda i jejich krémy, tak jsem měla občas takové divné pocity na pleti při odličování.
Tentokrát jsem se rozhodla pro BALEU je to má oblíbená značka.




MOJE PRVNÍ DOJMY:

* skvěle odlíčí
* nezanechává lepkavý pocit na pleti, po 3 minutách necítím, že bych se odličovala.
* po chvilce žádný lepkavý pocit, není potřeba omývat obličej vodou
* nevysušuje!!! nemám potřebu se hned mazat a to Uriage bylo /měla jsem tu růžovou/
* nevoní,  žádná nepříjemná parfemace - díkybohu!!!!

V drogerii jsou 2 varianty - smíšená&citlivá a suchá&citlivá

Já sáhla po suché verzi, protože moje pokožka v zimním období je jako sušenka a mívám dost často šupinky.
Abych je nebásnila o této micelárce, je jedna věc, která mi vadí a to je, že pění. Ale tohle dělají skoro všechny. 
Jsem velice mile překvapená. Micelárka na mě udělala krásný první dojem, a napíši Vám o ní jakmile ji vypotřebuji. Za cenu 99 Kč dostanete 400 ml.
Za tak nízkou cenu ji určitě vyzkoušejte, mě osobně se zdá lepší než Garnier - ta mi nevyhovovala.

Já micelární vodou odličuji pouze rty a obličej, řasy mám umělé a řasenku nepoužívám /všechny mě štípou v oku/.


Jakou micelární vodu používáte?




4 komentáře:

  1. Práve túto micelárku používam a som s ňou rovnako spokojná. Väčšinou ňou len dočisťujem, ale niekedy odstraňujem celý makeup (aj linky a riasenku) a nie je to problém. Mám zmiešanú pleť, no kúpila som si variantu pre suchú a citlivú a všetko super. Ešte k tomu aj príjemne vonia. Spokojnosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji koupila právě kamarádce k Vánocům, nějask o ní mluvila, že ji chce vyzkoušet a když byl ten předvánoční čas tak jsem ji tam uviděla a šupla do košíčku, nepřečetla si o ní ani řádek. A před pár dny jsem ji volala co ta micelárka a ona že ji zkoušela 2x a že je ok :) tak jsem to taky riskla a musím říct, že je supr.
      Celkově zjištuji, že věci od Balei mám moc ráda

      Vymazat
  2. určitě se koukni, já mám několikaletou zkušenost s různými značkami micelárek: ze začátku jsem používala Biodermu /jiná značka nebyla co dělala tento produkt/ - mám vyzkoušenou růžovou, modrou i zelenou
    dále značky MIXA a LIRENE - to byly největší propadáky na světě, GARNIÉR růžová mi taky nevyhovovala - zhoršovala mě plet a nejen mě i kamarádce, ale říkala že s modrou verzí pure neměla problém.
    Uriage micelární voda - k té se zase vrátím jak bude akce nějaká, a ted Balea a ta je vážně super

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě rozhodně nejhorší micelárka, ve srovnání s Loreal, Garnier, Mixou, Dermacolem atd. A jak píšeš, že nezanechává lepkavý pocti, tak to budeš asi jedna z mála, protože i podle diskuzí je to hlavní věc, na kterou šichni nadávají...

    OdpovědětVymazat