středa 12. března 2014

Vegan hrachová kaše se sójovým párkem

Některá jídla jsou na přípravu jednodušší, pro mě jsou to luštěniny. Udělat veganskou hrachovku je pohodička, na konci přidám sójové mléko na místo normálního kravského, nic víc v tom není. :)
POSTUP
  • Hrách jsem nechala odležet den a půl, bohatě stačí přes noc
  • Dáme jej vařit dokud nebude měkký
  • Osolíme, opepříme
  • Uděláme jíšku z olivového či jiného oleje s trochou mouky (celozrné např.)
  • Pro zjemnění chuti přidáme dle potřeby mléko (např.sójové) 
  • Na závěr osmahneme cibulku na pánvi a posypeme s tím kaši
  • Sójové párky jsem klasicky osmahla (podusila) pod pokličkou




Pro milovníky luštěnin ideální oběd! Já luštěniny zbožňuji, proto nepříjdete ani o super-easy recept na červenou čočku, a na fazolový guláš/polévku? Zatím nevím jak to nazvat, ale doufám, že se mi to dneska povede. Na závěr mi řeknete, co Vy a luštěniny, máte je rády nb k nim chováte odpor?

3 komentáře:

  1. No vypadá to teda moc hezky. Akorát já bych se asi z takové malé porce nenajedla :D
    Já si poslední dobou dělám často čočku a nebo čočkovou polévku..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, hrachovku zbožňuju, akorát mě luštěniny bohužel dost nadýmají.. Jinak bych je jedla pořád :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, dala bych si. Miluju vegan a vegetarian.

    OdpovědětVymazat