pondělí 3. března 2014

Veganské špagety s račatovou omáčkou

Tehle týden se ponese v duchu vaření. Začnu mým oblíbeným jídlem špagety! Je to taková minutka, dělám si je většinou, když přijdu ze školy a neměla jsem uvařený, během 15 min nemáte co řešit!



POSTUP
  1. Špagety dáme do vroucí vody a osolíme
  2. Osmahneme si cibulku do zlatova
  3. Přidáme rajčata, směs bylinek, sušenou bazalku, dle potřeby sůl a cukr
  4. Kdo má radši pikantní omáčky může přidat chilli papričky
  5. Nakonec jsem to dochutila dvěmi stroužky česneku a posypala lístky čerstvé bazalky

 Napište mi Vaše oblíbené těstoviny a s čím si je nejraději dáváte! Přeji krásný zbytek dne!

2 komentáře:

  1. Dobré a rychlé jídlo! Já si dělala dřív těstoviny často a hlavně také po tom, co jsem přišla ze školy a měla jsem hlad. Teď si je dělám v případě, že se mi nic jiného dělat nechce a nebo když jsem líná, jít na nákup.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Taky zbožňuju! Máme rozdělené s přítelem co kdo vaří a špagety jsou jeho jídlo :D Takže já jsem je asi v životě nedělala :D :D

    OdpovědětVymazat